Krzysztof Leski Krzysztof Leski
506
BLOG

Nocna zmiana

Krzysztof Leski Krzysztof Leski Rozmaitości Obserwuj notkę 70

Noc z piątku na sobotę. Jak zwykle - zmiana turnusu.

Z "mojego" standu znika reklama wystawy Bodies. Samo wspomnienie tekstów prasowych o tej wystawie przyprawia mnie o mdłości. Już nawet nie próbowałem zweryfikować, czy naprawdę miało to jakikolwiek związek ze szczątkami ludzkimi. Wszystko jedno. Ten bilboard nie uprzykrzał mi palenia na balkonie - on w jakimś stopniu uprzykrzał mi życie.

Zastępuje go estetyczny, choć obojętny mi anons o Open'erze. Zdaje się, że jednak np. dla rosemanna to ważne przypomnienie :)

Proszę, nie piszcie mi, że zdjęcie kiepskie. Sam wiem. Robiłem przed chwilą, z ręki, na dość sporym zoomie. Nie chciało mi się szukać statywu, bo własnego nie mam, a nie wiem, gdzie moja kochana K. schowała swój. Nie piszcie też, że "było szukać". Ale napiszcie, co mogłem zrobić, by z ręki było lepsze :)

Parametry oryginału: 1/8 sec., f/4.0, ISO 250, Focal Length: 16.4 mm.

Salonowa lista prezentów Bawcie się dobrze ChęP: -3/6   ChęK: -3/6   ChęS: -3/6 . Półbojkotuję "lubczasopisma" Baby od chłopa nie odróżniacie! Protestuję przeciwko brakowi Freemana

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości